Overvloedsdag Challenge (#19 van 50): Mediapartners, sponsors en PR
Overvloedsdag Challenge (#19 van 50): Mediapartners, sponsors en PR
21 oktober 2009 
in doen
0 min. leestijd

Overvloedsdag Challenge (#19 van 50): Mediapartners, sponsors en PR

Ik ben op een missie. Nog 29 dagen om een 500+ p seminar en een 1000+ p feest in de Gashouder neer te zetten. Elke dag een blogpost over de vorderingen.

De juiste partijen

Om echt te bereiken wat ik voor ogen heb, is het aanhaken van de juiste partijen belangrijk. Omdat we daarmee ook weer andere partijen kunnen enthousiasmeren. Ik merk dat de namen van onze partner AzG, Warchild en Kika al helpt om vertrouwen te wekken. De volgende stappen zijn nu: de pers mobiliseren, inhoudelijke PR genereren en de juiste bedrijven als inhoudelijke of sponsorende partner erbij betrekken. Zo gaat die sneeuwbal versnellen.

Vandaag een aantal mooie contacten. Met diverse partners voor verkoop en PR verdere contacten gehad. Met een paar bedrijven contact. Het lukt goed om mensen op basis van de inhoud mee te krijgen. Het persbericht is bijna klaar om te verspreiden. We stonden in de nieuwsbrief van Carp*….

Armin van Buuren

Vanavond niet naar Armin van Buuren gegaan, meer zin om te slapen…. Hoop dat ie t me vergeeft en alsnog meewerkt aan een filmpje voor het ‘Werken in Overvloed’ seminar…. Dat begint een mooi inhoudelijk programma te worden!

Nu ga ik slapen, want morgen om 10 uur komt het overvloed team weer bijeen om door te pakken!

Over de schrijver
Huub is oprichter van TalentFirst, spreker en best selling auteur van 10 boeken. Vindt zijn werk zelf zo leuk dat hij dat anderen ook van harte gunt en daar heeft ie dus zijn werk van gemaakt... Is er in 20 jaar elk jaar weer in geslaagd om zichzelf opnieuw uit te vinden en zijn droombaan opnieuw vorm te geven
Reactie plaatsen