Het merk Bruce Springsteen
Het merk Bruce Springsteen
21 juni 2008 
1 min. leestijd

Het merk Bruce Springsteen

The Boss

Met heel wat anderen zag ik the Boss in de ArenA. Hoewel ik niet tot in mijn vezels fan ben, was ik makkelijk overgehaald door vriend Peter. Hij stuurt me regelmatig blogposts en recenties door van mensen die lyrisch zijn over de oude Springsteen. Onlangs nog een uitgebreid verhaal van Kluun, die meedoet aan de Bruce missie van volgelingen. Het was goed toeven met 50.000 van hen vorige week…

Bruce voldoet aan alle kenmerken van een sterk persoonlijk merk. De X-factor op je 60e. In het boek waaraan ik enkele jaren geleden met Henkjan Smits schreef, onderzochten we waar die X-factor nu eigenlijk voor staat. Conclusie: Authentiek jezelf zijn en daarmee de ander weten te raken.

En dat is precies wat Bruce doet. Hij is volledig zichzelf, heeft er lol in, en weet daarmee alle aanwezigen te raken. Alleen al het feit dat hij met een ongeëvenaarde intensiteit zijn show weggeeft doet menigeen sidderen. Hij staat er voor de volle honderd procent en is er helemaal in het moment.
Een inspirerend voorbeeld van iemand die al jarenlang echt zijn eigen ding doet.

Over de schrijver
Huub is oprichter van TalentFirst, spreker en best selling auteur van 10 boeken. Vindt zijn werk zelf zo leuk dat hij dat anderen ook van harte gunt en daar heeft ie dus zijn werk van gemaakt... Is er in 20 jaar elk jaar weer in geslaagd om zichzelf opnieuw uit te vinden en zijn droombaan opnieuw vorm te geven
Wendy
Door

Wendy

op 24 Jun 2008

Bruce is ook nog eens vreselijk sexy, al is ie dan twee keer zo oud als ik. Als hij I'm on fire zingt, sta ik ook in vuur en vlam. En sex verkoopt.

Càrola
Door

Càrola

op 25 Jun 2008

Samengevat: de P van Passie = de B van Bruce & the Boss. Mooi hoe “an old man the Dutch girls nog een thrill” kan bezorgen…. Typisch een voorbeeld van ruwe bolster blanke pit? Wat mij betreft in ieder geval een lust voor het oog ;-)

Reactie plaatsen